martedì 28 febbraio 2012

Venice Carnival 2012

@sosceleb I could not wait to show you the pictures of the most chic carnival...that one of romantic Venice. Whenever come back there it's beautiful...and then in the day of Carnival is truly magical. Stylish ladies, elegant dresses and lots of new original and funny masks. Me and my friends, just arrived at the airport of Venice, we had very little time to get dressed, so we chose a few bunnies accessories...nothing new. But what fun. And I wore one of my (now irreplaceable) SOS jeans. To all the girls who write me emails asking for the brand of what I wear, at the end of the post there are the outfit details. Meanwhile, enjoy some beautiful masks of the fascinating Venice Carnival. Enjoy.



Non vedevo l'ora di mostrarvi le foto del carnevale più chic che c'è...quello della romantica Venezia. Ogni volta tornarci è bellissimo...e poi nel giorno di Carnevale è davvero magica. Dame eleganti, abiti signorili e tante nuove maschere originali e simpatiche. Io e le mie amiche, appena giunte all'aeroporto di Venezia, avevamo davvero pochissimo tempo per vestirci, così abbiamo scelto pochi accessori da conigliette...nulla di nuovo. Ma quanto divertimento. Ed io ho indossato uno dei miei (ormai insostituibili) jeans SOS. Per tutte le ragazze che mi scrivono email per chiedermi i brand di ciò che indosso, a fine post trovate l'outfit dettagliato. Intanto godetevi alcune bellissime maschere dell'affascinante Carnevale di Venezia. Enjoy.


































I was wearing: SOS Orza Studio jeans, Penny Black coat, C.N.C Costume National bag and shoes, Diesel scarf.

2 comments:

Posta un commento